you dont even know.

Jag är spänd, spänd på att för första gången flytta här ifrån, spänd på
att få pynta ett hel hem precis som jag vill, och samtdigt jävligt rädd.
Förut har jag sett Rånäs som mest jobbigt, jag har alltid trivts men alltid
tyckt att det är off vilket det är, men helt plötsligt är off INNE för mig, för
jag vill redan tillbaka.. och jag har inte flyttat? Det handlar inte om osäkerhet
utan om att jag är en jävla lantis som föredrar hus framför lägenhet, som
föredrar tysthet istället för liv, jag föredrar en stor jävla gräsmatta framför
en balkong.. men i sommar bor jag hemma, i princip.. mitt rum blir ju kvar
och där ska en bäddsoffa stå uppbäddad, för en sommar i norrtälje? nejtack.
Sommaren gör sig bäst här, springturer, promenader, sitta med sina käraste
på en liten "ö" vid vattnet, sjunga sånger vara för fulla, och göra galna saker
som att simma ett helt gäng, från ett ställe till ett annat på tok för fulla för att
ens göra något sånt? Allt har sin charm.. men jag är så tok sugen på att få
flytta nu, men på onsdag får vi nyckeln, då ska vi måla Bröstpanel, tvättstuga,
spackla, slipa och tapetsera.. och lägga parkett. Vi får se när vi kommer in,
men in kommer vi. åh vad jag längtar, ska försöka visa bilder på onsdag kväll
får se hur länge vi är där o jobbar, men ni ska iaf få se före och efter bilder
såklart.. HAr jobbat kvällen lång, imorgon börjar jag 1, ska åka halv elva
och lämna tapet kartorna, betydligt dyrare än vad min kära man ville men
snyggt blire ju.. sen ska jag till skolan och sen Skivstång.. är på tok för
otaggad på skola, men imorgon ska jag köpa min biljetter till skivan.. det
är en jävla lättnad, bara saker att se fram emot.. lycka.

Ska försöka orka lägga in bilder från igår och idag, så jäkla vackert ute ju..
kanske kommer ikväll, kanske inte. håll ut.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0