you name it.

Jag är vaken, på min enda sovmorgon detta lov! Ska på Mamma jympa och
sen in till stan, för att åka till Fridhemsplan & gå in på en affär.. jag ångrar mig
redan vill jag tala om, but to late! När jag kommer där ifrån ska jag hem & byta om
sen ner till Frillen & ha Cirkelfys, do you remember? hur som helst, jag gör.
Sen är ju kvällen i princip slut & då ska jag upp och jobba 06:00 likaså dagen
därpå! fan, ångrar mig alltid när der väl gäller.. gårdagens jobb var svinkul
även om snön ösde ner och allt var i princip skit jobbigt. dessa kvällar älskar jag.
Nu lite frukost sen kommer Faster och hämtar mig, lyx.

mitt i allt ska jag hinna med 4 klippningar, någon som har ett extra lov att låna ut?
Ska ringa MIO idag också, och prata om allvrliga saker.. sånt som inte alls är
min grej, men vad gör man väl inte om man måste? jag ska klara det iaf. så det så.

Kom gärna och pröva!! Friskis & Svettis Rimbo. 10:00 till cirka 11:00
passet är 45 minuter, men med intruktion och bebisar så rundas det av kring 11.
För även er som inte har bebisar, som mig själv! Jag är barnpassare.
400 kr + medl.avgift. Kortet kan du köpa i våra receptioner.
Gratis för dig med giltigt träningskort (ej klipp).
Ledare: Sofia Solder.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0