hemlis.

Min kropp är en isbit, dagar som dessa hatar jag mitt jobb!
Både igår och idag har jag vandrat utomhus, i spöregn & kyla.. i 1 timme..
Eftersom tanten promt ska gå.. finns inga undantag. och mina kläder
är blöta mina fötter kalla och ändå hade jag vinterjacka gummisar & paraply.
Nej förbövelsens, ett inomhus jobb vore fint ibland! Igår körde vi Medel 75
så jävla hårt och så jävla bra, idag är det min vanliga träning.. jympa och
sen yoga, mickis kommer till rimbo o kör med mig också, kul kul kul!
Helgen är full av bravader, älskar att kunna få se fram emot helgen redan i början
av veckan, det gör allt så mycket enklare.. ledig imorgon, jobb tors,fre,sön.
Nu ska jag bege mig ut i kylan igen, upp på cykeln och till andra sidan rimbo!
Lite synd är det väl om mig? kanske inte.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0