Påskhelgen är slut.

Vilken fantastisk dag. Vi åkte till uppsala, fick med mig en hel del
saker hem.. dock ingen bokhylla, allt gick åt skogen och det är fan.
Hoppas vi kommer på något bra, SNART. för övrigt har jag börjat tagit
tag i vårt hem, helt ofatbart vad med skit man samlar på sig? eller
rättare sagt vad med skit impulsköp man gör? Hur som helst om vi
lyckas fixa så vi kan köpa bokhyllan, kommer jag vilja bli av med
ett vitrinskåp.. superfint och bra men som jag dock inte får plats med
eller behöver.. Span in det här om ni är lite sugna:   

Jag tänker iaf inte klaga mer över mitt förjävliga mående.
utan har istället börjat skita smått i det, det känns lite bättre och
det enda som suger är tandjäveln som gör pissont.. så min fråga
är därför om någon vet om man kan reklamera sin tandvård?
Var ju där för en vecka sen, betalde 800 kronor och gick hem med
samma tandvärk, känns ju inte okej eller? vägrar iaf o betala igen.

nog om tandjäveln. det är verkligen sommar nu, alldeles för tidigt.
sitter på balkongen i bara linne gick nyss en powerwalk med Carolina
och svettades ihjäl, vilket jag inte gjorde i onsdags när vi gick sist.
Det går lite för fort, men annars är det bra.. Vill inte jobba, utan vill
bli mamma ledig.. och spendera tid med mina framtida barn..
Lets dream on.. nej då. Vet ni vad, nu tänkte jag skriva att jag skulle
röra mig mot BB. men det är nog sluttittat på det, så sjukt sugigt att
rodney åkte.. och känner ändå att bb var to much för mig.. så RIP.

Imorgon jobbar jag dag, ons&tors kväll, Fredag dag.. Ledig helgen.
superskönt.. Ha en fanstastisk fin fortsatt kväll.





Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0