Min fina helg.

Vilken helg, god middag och hockey med carolina och gänget i
fredags.. Körde sen på min man och hans jobbar kompisar, en
sväng ut till spillan vid halv tre.. snäll som man är. På lördagen
åkte vi till rånäs, firade min favvo tjej och sen åkte vi o sniffade
bebis hos madde och john, fick fika och pratade. mys. Hem,
lämnade fab och sen mötte jag brudarna för köp av kina mat..
Hem, middag och så drink time, herregud vilka grymma drinkar.
Ska visa grymma bilder lite senare. nu får iphone bilderna duga..
Hamnade på mobergs, men tog det lungt och gick hem tidigt.

Upp tidigt imorse, iväg till rimbo för barnkalas. Sen åkte Inez med
hem till mamma & pappa, vi låg i mitt gamla rum, lyssnade på Sune
och spelade Nintendo Ds, okej jag låg och vilade och Inez pysslade
om mig och blev galen på Jim när han kittlade mig, " Bella jobbar
faktiskt väldigt mycket Jim, och hon ska jobba ikväll.. Så såhär får
du inte göra förstår du väl" haha. så bäddade hon ner mig och såg
till att jag inte frös, min fina lilla älskliings tjej!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥







Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0