Monday.

Idag har jag haft en ledig dag efter jobb helgen, skulle varit ledig hela den här veckan men ska jobba tis,ons och torsdag nu.. Ångrar att jag sa ja, då jag kännt mig konstig i några dagar, svag och idag höll jag på att svimma och blev alldeles svettig.. Sjukt läskigt.. Men vi får se hur det går, jobbar stängning tis och tors så.. Annars har vi varit o handlat idag, till pepparkakshuset vi skulle göra.. Passade på att åka till kärleksudden för att njuta av fina vintern. Sen gjorde vi pepparkakshus och jag hade bestämt att göra ett jätte fint men fanns inga spritsar att köpa så blev inte fint alls.. Men tanken som räknas.. Doftar ljuvligt iaf. Ligger i sängen nu och ska se en film, har precis sett babymakers som var jätte bra.. Återstår att se om nästa är lika bra! Ha en fin morgondag! ❤


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0