Livet som ensam är inte min grej, hur skul...

img_7929 (MMS)

Livet som ensam är inte min grej, hur skulle jag kunna leva utan Fabian? Han är mer än halva mig, utan honom är jag ingen!! En natt har gått, fyra kvar! Räknar ner timmarna hela tiden och sover oroligt, ganska otroligt kan jag tycka! Hur som helst är det en väldigt nyttig erfarenhet för mig, även om det inte känns så nu! Efter jobbet gick jag och mamma ner till glaset, drack och åt alldeles för gott och traskade sen hem för en cider vid vattnet, hem och kikade på film och sov sen.. Imorse var vi till tippen, sen ner på stan och sen på invigningen vid nya köp centret, till rånäs för att hämta min gamla bil och sen tillbaka till Norrtälje för att möta Emma, lagade god middag, dricker gott på balkongen och ska pressa serier ikväll! Med undantag för drink pauser på ballen, sommar värmen försvann på några timmar och jag mår rätt bra ändå! Puss


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0