long time ago.

Jaha, hörrni.. Det hände något med min blogg när blogg.se gjorde om,
så har inte kunnat skriva inlägg eller kännt mig motiverad då designen
blev kaos.. Jobbar på det & tänkte att jag måste komma med en update
nu när vi befinner oss i den perioden jag älskar mest på hela året, fina
fina hösten.. och hur fin verkar den inte bli? Jag är lyrisk.. Igår körde jag
in till grönan, till den enda parkering jag hittar till som visar sig vara full,
irrar omkring och hittar ett parkeringshus, check.. så nöjd tjej, kaos på
vägen hem och jag var helt lugn, känns så himla skönt att kunna köra i
stan.. Hur som helst, på grönan umgicks jag med min fina vän Emma, vi
käkade gott, tittade ut över vackra stockholm och tog igen förlorad tid,
begav oss till scenen för skit bra platser och skrek oss ännu hesare till
världens bästa band, TAKIDA.. Alltså herregud, även om dem var så mycket
bättre på fryshuset, tack vare publiken iofs, inte alls samma stäming på
publiken igår och det gör ju STOR skillnad.. Men åh vad fint och åh vad bra
dom var.. herregud.. När jag kom hem hade världens bästa ordnat te min
förbaskade hals, satt uppe och´skulle förhandsboka Iphone 5.. Sidan laggade
men jag gav inte upp, gick upp igen vid halv fyra tiden och klickade hem en.
Var rätt kluven till 32 gb eller 64 gb, har 16 nu och den är totalt smetfull..
Vet med sannolikhet att den nya kommer bli ännu fullare av diverse orsaker
och jag vill inte ha en seg mobil igen, så några guldpengar dyrare så blev
det en 64 gb.. så nöjd, förhoppningsvis finns den att hämta om en vecka..
 
Men då befinner jag mig i ULLIS, herregud.. tiden går så fort, och det ska bli
så kul.. Våran årliga resa, hela buss gänget och jag.. wii. I helgen är jag
äntligen ledig, behövs då mår som en boxnings påse, imorgon är det match iaf.
och sen fyller faster år så ska försöka hinna dit en sväng också, sen sover vi
i rånäs och njuter av hus livet litegrann, bastu på söndagen och promenad ner
till finaste platserna.. Dax att surpla vidare på tet, dagens syssla.. ♥  ♥  ♥  ♥

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0