Långt långt borta.

Har kännt känslan i flera dagar när man vaknar upp på hotell rummet utomlands, går & öppnar balkongen & det doftar på ett speciellt sätt.. Vinden är fortfarande lite kylig men när man avnjutit frukosten som bara finns utomlands så har graderna stigit, och det är alldeles lagom för att gå ner till stranden för att stanna där hela dagen.. Varva solandet med dopp i det blå, flyta på en madrass & inte bry sig om vad som händer hemma.. Åh vad jag vill vara där med min finaste just nu, vill inte vara hemma i tråkiga gråa Sverige.. & det känns tungt att vi sparar pengar för att ta oss till Thailand om ETT år.. Förhoppningsvis kommer det här året vara fyllt med så mycket annat & om ett år åker vi på våran första resa med lilleman.. ❤ Jag längtar! Jag måste tänka så, hur ska man annars orka?

Igår blev dessutom Fabian sjuk, halsont och feber & det känns som att nyår har med det att göra, men såklart skulle även jag bli straffad, måste åka och posta paket idag annars hade jag inte klivit ur sängen.. Totalt sänkt! Måste pigg till imorgon, då ska jag göra om naglarna och sen skriva papper med arbetsgivare & sen hälsa på Nick och hans nya familje medlem.. En voffsing.❤



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0