Sömnlösa nätter.

Nu är jag redan inställd när jag går och lägger mig på att sömnen inte kommer i första hand för min kropp, somnar i princip direkt men vid första kiss tillfället som brukar bli vid fyra tiden är det kört, kan ibland somna om tills Fabians klocka ringer 05:15 men inte idag.. Så gick upp & gjorde frukost till F, satte på en film och ligger nu & spanar resor.. Januari 2014, har varit helt inställd på Thailand men nu är jag sugen på Mexico och Vietnamn också, tur att vi ändå måste vänta med att boka.. Kan kika runt länge. ❤ hur sjukt är det inte att kryssa i ett litet barn på sökningen? åh vad jag längtar. Så de är vad jag tänkte syssla med morgonen till ära.. Lika bra att vänja sig med dålig sömn, är dock inte trött? Kommer kanske i efterhand! Snön öser ner & tänker på alla som får jobba ute idag. Fy. Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Linda C

Så va det för mig när av väntade C , gick upp och drack den god kopp te och åt någon hårdmacka m salami :-) sen tog jag en tupplur på soffan!! Det va inte så tokigt tycker jag :-D man får se det positiva i allt!

2013-01-16 @ 12:05:26

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0