Att ta en paus här ifrån var bara dumt, jag har ingenstans att skriva av mig och får inga bra tips.. Så jag kan inte hålla mig längre, vill ju såklart dela med mig av våran vardag fast den inte ser ut som vi tänkt oss. 
 
Vi har nu gett minifom droppar sen i tisdags kväll, semper magdroppar sen tisdag förra veckan, och bifidus ersättning två mål om dagen sen i onsdags kväll.. På ett sätt känns det bättre,  igår sov han riktigt bra och bara mellan 19-21 och 06:45-08:30 när han va vaken skrek han, alltså inte under dagen.. och skrikandet ät ju inte konstant utan bara nät han tar i för att bajsa? vet inte om det är lindrig kolik eller om det bara är förstoppning? Nu har han inte bajsat sen onsdags morse igen och han tar i för allt i världen men ut kommer bara gaser.. Lilla hjärtat. Mitt i allt så mår jag skit, vi känner inte att vi kan göra något för att inte störa människor, fika tex. Gå ut och gå osv. Vilket leder till att man blir instängd, jag försöker tänka bort sånna tankar men sen kommer dom, som att hela hans nyfödd tid ska vara såhär? Att barnvagns promenaderna inte kommer bli av? Och att träffa andra mammor och bebisar blir när han är bättre? Bara som att fota honom, foto tokiga jag.. Det känns liksom inte aktuellt och hur tråkigt är det? Nä håller tummarna för att det inte är värsta koliken och att den SNART är över. 
 
Jag älskar dig mitt lilla hjärta. ❤ Det gör så ont att inte kunna hjälpa. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du provat att massera hans mage? :) och när du masserat- dra upp knäna mot magen! Kan hjälpa om du inte provat! :)

2013-03-22 @ 11:39:10
Postat av: Linda C

Prova akupunktur som Carro skrev!

2013-03-22 @ 11:59:13
Postat av: Fia

Prova att köra upp en termometer i rumpen på honom och jocksa lite, försiktigt så klart. De fick ja göra på Linus när han va nyfödd. Han hade jätteproblem me förstoppning. Men om man peta in en termometer så kom de. De finns plastskydd på Apoteket som man trär på termometern å man får ha på massa olja också. Men de funkade för oss.

2013-03-22 @ 19:40:29
URL: http://fiahagelin.blogg.se
Postat av: Johanna - Mamma Till Lilly

Känner igen mig väldigt mycket, Lilly är fyra månader och det har blivit lite bättre med skrikandet men hon skriker/gråter fortfarande väldigt mycket och jag känner samma sak med isolering. Kan tipsa om windi pysventil, funkar i princip på samma sätt som att använda termometer som jag sett du fått tips om.

2013-03-24 @ 02:49:31
URL: http://Http://johannaastenvall.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0