Friday

Jag har haft migrän i ett par dagar, tror det beror på amningen då det gör så sjukt ont och aldrig går över.. Så igår efter att fabians farfar och farmor varit här somnade lilleman och jag la han i vaggan, då kröp jag själv ner i hopp om att äntligen få bli bra.. Tror vår kära son kände det på sig, han sov från kvart i nio till två, mat och sov sen till fem och nu sover han igen.. ❤ Huvudet börjar kännas bättre & idag ska vi vara hos mormor & morfar hela dagen & kvällen.
Hoppas ni får en fin fredag. 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Ursch. Jobbigt med migrän när du har en liten :( Har du såriga bröstvårtor? Jag använda purelan efter VARJE amningstillfälle och hade aldrig problem med vårtorna. Den "salvan" är grym! Riktigt fet, lägger sig som ett skyddande lager. Trevlig helg!

2013-03-15 @ 13:59:54
URL: http://tisskisset.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0