Påsklilja.

 
Fick blommor av mamma som piggar upp idag.. ❤ Så nu är det fint här hemma! När fabian kom hem har vi legat och myst i sängen, Noel kan nu ligga i nästan en timme och bara titta och mysa. ❤ Så himla glad för det.. kanske är det på väg åt rätt håll? Vi låg och lyssnade igenom massa dop låtar, datum för dopet är nämligen preliminär bokat nu. ❤ Och jag hade egentligen bestämt mig för låtar men nu har vi hittat fler bra.. Vill ändå bestämma i tid så Becca som ska sjunga ska få hinna öva ordentligt så hon inte behöver stressa.. Längtar ihjäl mig, har så mycket idéer till dop inbjudningarna, kyrkprogrammen och tack korten att jag blir galen. ❤ Vill börja pyssla nu helst. Älskar sånt. 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0