Tisdag.

Kom in i helt fel rutiner igår, Noel slocknade i soffan vid kvart över sex och sov tills tio.. Tänkte att jag skulle få va vaken flera timmar men efter blöjbyte och mat somnade han igen vid elva och sov till två. En dålig vana är att ha honom ligga på armen i sängen tätt intill mig, för armen somnar och han vaknar när jag ska flytta honom, lite sömn för mamma alltså. ❤ När Fabian åkte till jobbet imorse vaknade Noel och fick mat i sängen och sen myste vi tills han somnade.. Nu är vi uppe och på klädda för att åka till mormor, dom har stängt av vattnet här idag nämligen och det glömde jag fast vi sa det imorse och startar en maskin tvätt med en nerspydd snuttefilt som Noel jämnt har så den skulle vara torr i kväll.. Tji fick jag när maskinen stannade efter halva.. Tur att jag han kissa osv iaf.  
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0