Bra fredag!

En väldigt lugn o skön fredag, min mamma kom hit med lunch och med en vinter overall till Noel. Sååååå fin! Från Lindberg. Sen kom pappan hem från jobbet och vi kikade på Känn ingen sorg, jag hade så höga förväntningar så måste säga att jag blev besviken, bara håkan kan sjunga håkan låtar.. Sen åkte vi & handlade, köpte med hem Kina mat och avnjöt sen middagen med ett glas rött! 
 
Sen körde jag & Sanne 4,5 km pw & trappintervaller.. Sen hem, dusch och mys med mina älskade killar.. Så glad att jag har er & är så förväntansfull på hur framtiden närmar sig & allt den har att erbjuda.. Världens finaste familj. 
 
Imorgon jobbar jag och fabian har träning så Noel får hänga med farfar! Sen ska jag träna & göra en hel del krans beställningar! Ha en fin lördag! Natti Natti!! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0