Måndag!

idag har jag och Noel varit i Rimbo hela dagen, först fick vi bilen tvättad och tankad av Noels morfar, jag städade innutu.. Sen lämnade vi vagnen hos Morbror som lagade Punkan!! 
Och sen hem till G-Mormor.. Fick jätte god paj med sallad till lunch! Och sen hjälpte vi henne ordna med bilder.. Sen åkte vi i handlade och sen ville Noel sova och jag kunde göra kransar! 
Sen vaknade han men somnade om lika fort i min famn, inte hänt sen han va liten spädis så jag njöt för fullt tills pappan kom hem.. 
 
Nu nu har jag vart ute på 5,5 km intervall löpning + trappintervaller.. Och pappan har åkt på träning! Ska underhålla Noel tills läggdags och sen bänka mig framför ensam mamma!! Trevlig kväll! 
 
Förresten, har börjat med det här efter träning!! Så gott & perfekt återhämtning!! Testa! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0