Onsdag.

Onsdagen är snart förbi, vi har fyndat kläder på halva rea priset.. Och på 30 % på ordinarie.. 
Sen leverat dörrkrans & armband och sen busat med sysslingarna i Rånäs.. Sen hämtade vi pappa, handlade lite.. Hem och gjorde pannkakor, pch ett lass spahetti bolgonese till Noel, sjukt gott förutom att det inte är kryddat.. 
 
Sen tog jag en löprunda på 3 km, sen åkte pappan på träning & nu har han precis kommit hem.. Noel har inte sovit sen tre men är inte alla trött? Men ska försöka få honom att sova snart.. Sen blir det lite SOA innan läggdags. 
 
Fick en anonym kommentar förut att om jag tyckte incidenten med ope's fru var hemsk skulle jag sluta kolla för det händer så mycket värre & grövre saker.. Den personen hade fel, på dom 5 säsonger vi sett var det de absolut värsta enligt mig.. Så tur att jag fortsatte kolla! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0