Tisdag.

 Världens höst väder idag & jag blir så ledsen.. Måste träna & Noel behöver sova, så skönt att kunna kombinera det,. Menmen, jag hoppas att vädret blir bättre till kvällen när Fab kommer hem så jag kan sticka ut! Vi låg i sängen till fem över tio imorse, Noel vaknade tio över åtta men sen låg vi där & hade morgon mys/sov. 
 
Nu är det fullfart, tvättmaskinen igång, vilda bebin överallt och dammsugaren i högsta hugg.. Städade hela lägenheten i fredags, förstår inte att det kan bli så jäkla skitigt & stökigt och så önskar jag att jag inte hade haft sån städmani.. Blir som sagt en inne dag idag. Väldigt skönt ändå! 
 
Noel fick såklart 8 månaders presenter igår, efterlängtade mössan från Elodie & en byxdress från Lundmyr.. Och en kanin & hammargrej från sin mormor. Numera tycker man en tröja till sig själv för 249:- är dyrt, men en mössa & byxor för 550 :- till en bebis är inte dyrt? Haha snacka om noll prio på sig själv,
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0