Friiiiiday!

Fredag & en vecka med jobb för pappan har snart gått, Noel vaknade 7 idag?!? Det händer aldrig o jag är död, men vi har massa att göra o när pappan kommer hem åker jag till Stockholm för att hjälpa till med massa inför morgondagen, kan inte förstå att min äöskade vän blir gift imorgon? Det är helt galet, sen hinner jag väl hem o mysa en stund med killarna innan det är läggdags o jag ska iväg igen.. Shit vad pirrigt det är!! Som sagt fullspäckat schema! 


Noels nys underbara jacka, på bilderna var det en duffel, sånt tyg osv men så kam det gå jag är helt kär i den ändå! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhhh va`söööt! Använd den inte på dagis bara, där får man inte ha fasta huvor pga. stryprisken!!!

Svar: Haha nä skulle aldrig ha fina kläder på dagis ändå ;)
izabella Åkerlund

2014-08-29 @ 18:40:15
Postat av: Elin

Superfin jacka!

2014-08-31 @ 13:30:11
URL: http://www.fluffmonster.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0