Lördag!

Augusti är här, det känns faktiskt väldigt skrämmande.. Hur fort har tiden gått? Noel börjar på dagis om 1 månad, en jäkla månad?! Jag har smått panik, en liten klump magont varje dag & små tårar som rinner när jag tittar på honom o tänker på det.. Han är verkligen alltid glad, det får vi jämnt höra från alla håll.. Världens gladaste unge & då gör det inget att sömnen blir drabbad.. Nu har han dock sovit bra i två månader, vaknar runt 9. Men så sover han mellan oss, o jag vill verkligen inte ha det så.. Han rör sig så så mycket, o vi sover inte alla bra hur mysigt det än är.. Men hoppas på att han kan somna i sin säng igen, just nu är den dödsdömd.. 

Igår startade vi dagen med träning, frukost sen till väddö.. Noel badade o lekte i kanalen o sen åkte vi till bondens glasskalas allihopa.. Sen hem hit o Noel sov och jag målade, sen kom basse o vi åkte o käkade.. Sen hade vi filmkväll hela familjen, epic.. Idag lutar det åt att grabbarna börjar med altanen, det tar emot att riva den lilla altanen vi har kvar men vi Måste ju det.. Sen får vi se! 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0