Onsdag.

Redan onsdag, har lite små panik inför ALLT. För att hinna med saker här hemma, måla klart, göra altanen klar, fixa med allt inför dagis starten, dvs klädmärka typ 100 plagg? Panik inför att han ska börja på dagis, panik inför att börja jobba igen, panik inför allt känns det som.. Det händer FÖR mycket just nu, hinner inte bara vara o njuta av min familj innan vardagen förändras igen, o värmen gör ju allt ännu jobbigare.. Igår körde vi gärnet här hemma, fabians pappa kom o målade, sen kom virket som vi inte trodde skulle komma så Fabian började riva gamla o sista altanen, jag målade tog hand om Noel o sen började jag gräva upp ALLA buskar o blommor ur rabatten som ska flyttas, sen kom mamma o vi började gräva en ny rabatt säkert jätte lätt om det är jord men här snackar vi stenar & stenhård lera, tror aldrig jag svettats så mycket.. Det blev iaf jätte bra tillslut, ett getingstick rikare också.. Sen käkade vi middag, basse o Fab byggde altan o jag o Noel gick promenad o han somnade gott i vagnen vid kvart över sju för natten.. Han hade bara sovit en gång på dagen 1 timme så det behövdes, han ramlade i brännnässlor också o sa inte ett ljud, han gråter verkligen aldrig när han ramlar eller slår sig o gör han dry är det för att vi skrämmer upp honom, en själv blir ju hel hispig.. 

Idag har vi varit i Norrtälje o handlat lite till kvällen, vi ska till Paulina Linus & barnen på kräftskiva allihopa, vi kommer dock utan pappan som måste jobba här hemma.. Menmen.. Sen hängde vi på jobbet ett bra tag då Noel fastnade för lekstugan vi har där, så omtyckt o alla tanter kom fram o blev som kära i vår lilla sötnos.. O han bjöd gärna på fika, så glad att han inte är blyg måste vara så så jobbigt..  Noel sover nu o jag borde måla men är helt slut.. Suck! 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0