Lördag

Nu är julen över, helt galet hur mycket tid & pengar man lägger.. Behövde inte jobba idag, så vi har varit nere på stan.. Shoppat & lunchat! Supermys. Fick med mig en hel del från åhlens hem, en Clean parfym, en present, te, en pall till bebis rum, en sparkdräkt till bebis & en ritplatta till lilleman.. Som går varm just nu! Sen skulle vi hälsa på både Noels farmor & g-mormor & g-morfar men ingen var hemma. Så nu åker vi hemåt..Ikväll  tänkte jag & min kärlek gå på bio. Nya Micke & Veronica såklart. Men rätt dåligt med platser o jag har rätt höga krav på platserna, bio nörd som man varit. Men det lutar åt det ändå. Supermys! 


Noels helt fantastiska nya jacka från The Brand, är helt förälskad i den. 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0