Lördag.

Så himla skönt o vakna o bara ligga o mysa i sängen hela familjen, bebis har börjat sparka nu o även om det är väldigt försiktigt så slår hjärtat extra fort varje gång.. En lugnare bebi den här gången kanske.. Vi kollade julkalendern i sängen, åt frukost Noel fick lera i paket kalendern så han har haft fullt upp o sen åkte vi in till Norrtälje o shoppade julklappar, har typ 4 kvar tror jag.. Och tre kommer med posten på måndag hoppas jag.. Och ändå slog jag in det 48:e paketet ikväll haha.. Granen är fylld med paket, Noel kommer få öppna en hel del hemma, förra året var helt galet o då kunde han ju inte ens öppna haha. Noel har såklart gett några klappar till mini i magen & tvärtom. 

Sen har vi försökt se film men vårt Internett är ju fullständig katastrof så blev inget med det.. Nu när vi ät lediga ska vi få Noel att sova i sin säng hela natten och ursch vad jag inte vill det, vill ju så gärna bli väckt av hans underbara pussar och kramar. Men thats for the best.  Imorgon åker jag o lilleman till rånäs & kusinerna.. Ska klippa dom & Noel blir lycklig som får leka med dom. Pappan har träning & sen adventsbjudning. 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0