Nyårsafton.

Blogg funkade inte inatt så får publicera nu.

Nu är klockan över 12 och det är nyårsafton, imorgon lämnar vi 2014 bakom oss & välkomnar 2015. 
 
2014 har bjudit på en massa massa fantastiska saker, vi avslutade 2013 & började 2014 med massa hus letande, tillslut hittade vi det rätta, ja även om det förmodligen inte blir vårt sista, vi sålde lägenheten, blev husägare, renoverade stenhårt i 1,5 månad & flyttade sen in. Vår älskade lilla kille fyllde 1, han tog sina första egna steg i vårt hus. Vi målade om huset, grävde upp buskar, tog ner flera träd & byggde en stor terass. 

Vi åkte till Falkenberg & Ullared, hade grillkvällar med vänner, mitt stora hjärta fyllde 25 & jag ordnade en överaskningsfest för våra vänner, det blev midsommar, jag fyllde år, jag fick äran att vara tärna på min bästa väns bröllop. Vi fick reda på att vi skulle bli fyra i familjen, att vårt lilla hjärta skulle bli storebror. Sen spenderade vi 8 härliga dagar i Grekland, fick se vårt andra mirakel på rul, hade världens bästa jul & såklart massa massa mer. 

Jag ser fram emot 2015, vår familj blir fyra, vårt badrum blir klart, vi har massa projekt både inne och ute & vi ska ordna massa grillkvällar på vår 110kvm terass som vi faktkskt inte hann njuta av förra sommaren.. Vår stora kille ska fylla 2 & så återigen han ska bli storebror åt en liten  liten bebis. Så svårt o förstå. 

Såhär sista natten på 2014 så har även vår lilla skatt bjudit på massa sparkar, även om dom fortfarande är väldigt försiktiga. Mirakel. 




Kommentarer
Postat av: Louise

Galet att ni ska få en till liten beeebis😍kan inte fatta! Så mysigt!

2014-12-31 @ 11:01:22
URL: http://louisebj.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0