Torsdag 4 december.

December rullar på, snart jul.. Idag är det kallare & med kylan kommer solen.. Fantastiskt.. Lite som en ny människa.. Ikväll har pappan borta match som varje torsdag, och imorgon julbord.. Ja vi ser inte honom alltför mycket, o det är klart det är både tråkigt & jobbigt ibland.. Men sen får vi ha honom hela våren o sommaren istället.. Så vi lämnar honom på hockeyn direkt när han kommer hem o sen åker vi o köper julpynt o lite annat.. imorgon är jag ledig o vi ska till Uppsala, Ikea & Gränby. 

Jag sover så dåligt just nu, drömmer om vem som ligger i min mage, vem du är, hur du ser ut men främst om du är en kille eller tjej, förstår inte att jag klarade av o inte tjuvkika & det känns lite jobbigt att göra ett till UL o tvingas blunda igen.. Så hoppas hoppas jag klarar det. 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0