Lördag!

jag vaknade klockan 7 pigg som en nötkärna! Har suttit o försökt få igång ett program på datorn så jag kan göra klart en video till Noels 1 års dag, men det vill inte så får ta det hos mamma o pappa i veckan..  tittat igenom alla videos jag gjort på mig o fab på youtube, haha så små o kära! Inte för att vi inte är kära nu men ni vet nog hur jag menar! Det gick ju bra med lösenskyddad blogg? Haha. men har rensat lite på instagram iaf o ska fortsätta när jag orkar! 
 
Noel vaknade för en stund sen & snart ska vi väcka pappan och åka till huset.. Snön är ju nästan borta så jag ska jobba på tomten tänkte jag Medans fabian o hans pappa slipar det vi spacklade igår! Tror inte det behövs spacklas igen för skarvorna va nästan helt släta innan! 
Ikväll ska vi ha tacomys! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0