Saturday.

Sån effektiv dag, vi åkte ut till huset.. Noel somnade lagom tills vi var framme och sov runt 2 timmar, sen satt han i matstolen o lekte o tittade nöjt på oss! Våran snälla kille!
 
Vi har rivit nästan alla tapeter, två rum kvar och dom ska vi hinna göra imorgonkväll! Sen är det bara börja spackla! Mina föräldrar kom med spritt nya tvättmaskin & torktumlare, så skönt! Och snällt såklart. Sen kom även Noels farmor och dom tog en promenad så Noel somNade.. 
Har fyllt 1 av många lass skit och i veckan ska jag börja rensa och packa ner massa! 
 
Vi vi har bara myst ikväll, blev utmanad på skit öl grejen på fb o hade jag haft pengaf hade jag köpt mig ur det med en platta öl men fabian blev så glad också över att få filma mig så bjuder på det..  Imorgon ska vi till Uppsala är tanken! Godnatt. 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0