Soliga tisdag.

Solen är här för att stanna & när Noel vaknade kvart över åtta hoppade jag bokstavligen upp.. Så fantastiskt! Kanske hinner jag få njuta av några mornar på balkongen i solen innan vi flyttar! Har målat ett varv på kulbanan så den är klar nu, ska köpa ett överlack idag så den håller bättre! Det var sjukt pillrigt o kladdigt o blev inte helt som jag ville men till nästa gång så! 
 
Idag ska vi på brunch hos Angelica & Alvar innan öppna förskolan.. Myspys dag! Ska försöka hinna med en promenad i underbara vädret också! Ikväll åker vi till huset igen och fortsätter slipa! Sen kan vi börja spackla imorgon. 
 
Min solstråle! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Passa på och njut av solen idag! Imorgon kommer snöblandat regn och blir grått resten av veckan och helgen :-/ Så typiskt när det äntligen bjuds på härligt väder.

2014-02-18 @ 09:07:17
URL: http://ellinorfrom.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0