Sjukstuga.

Igår kände vi oss båda dåliga, Fab ont i halsen o jag lättare överkörd.. Fab o hans pappa bytte vindskivor och idag skulle dom gjort klart med nya plåtar men Fabian va hemma från jobbet o har legat däckad i sängen hela dagen i princip, jag blev piggare fram mot dagen o jag o Noel åkte o handlade, sen fixade jag med lite grejer inför morgondagens drink tjejkväll vi ska ha, o sen kom pappa, Jim & farfar o farmor o hälsade på och fika.. Sen tog jag & Noel en lång pw o han somnade o jag körde igång trimmern o trimmade hela slänten o massa mer, va rätt mör efter! 

Våran skänk har kommit, så typiskt att det inte var igår när vi va i Uppsala, men  ivrig som jag är så åker vi imorgon bitti när vi vaknar o hämtar så det är bäst att sova nu! Men är inte alls trött! Fick med oss en hel del hem igår, ny lampa till hallen, två tröjor & en keps till Noel, bilar & en nalle till Noel, griffelhjärta, ljus, kalender, bikini o lite annat smått o gott!! Mina föräldrar har målat om på deras uteplats o det är sååååå fint nu!!! Vill också! Men Nää godnatt! 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0