Tisdag!

Alltså varmaste dagen på hela sommaren idag tro? & vi valde att börja måla i hettan, shit alltså.. Trodde jag skulle svimma flera gånger, vilket resulterade i migrän så när vi äntligen fått i oss middag var jag tvungen o gå o sova ett tag.. O nu ät vi på väg till rånäs, ska sova där & bada oså imorgon o sen låna hem en kärra o stege.. Vi började måla halv två två och syltade halv sju, två sidor gjorda, alltså fyyy vilken tid det tar & med en liten kille full av spring i benen.. När jag fotade lilla Miliam rev Fabian hela altanen på baksidan, känns ju mindre kul men å andra sidan satt vi ändå aldrig där..  Och alltså bilderna, jag dör varje gång jag tittar på bilderna.. O då är det bara mobil bilderna! 

Imorgon ska vi måla hela dagen också tills på kvällen då vi ska på middag hos Sandra & Johan alla familjer! Supermysigt!! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vad hunnit på så några timmar & som
Du skriver med ett livlig liten kille!! Stor eloge!

2014-07-09 @ 08:30:16

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0