Överenergi.

Jaha, dan innan midsommar.. Igår hade vi en grym kväll, vi drack drinkar på åtellet, gick vidare till glaset o kunde sitta ute o avnjuta tre rätters middag, flera kannor sangaria, mousserande, drinkar & shotar. Sen vidare till G.. Va hemma efter 1 nån gång & vaknade vid sex när Fab gick till jobbet o mådde såå dåligt, jisses.. Noel började vakna, så chansade o flyttade han till våran säng o han somnade om direkt o väckte mig kvart över tio. Tack gode Gud säger jag bara, vaknade o mådde myyyycket bättre! 

Sen kom Emma o vi åt frukost o sen tog vi oss till Norrtälje.. Köpte blommor till alla kransar o det sista till maten.. Noel somnade i bilen o Emma åkte hem, fan snickrade ihop en midsommarstång på min begäran haha och jag hämta massa ris och klädde den.. Sen gjorde jah klart morgondagens förrätt, räk cheescake.. Alltså ville äta upp den ikväll kan jag säga.. Sen har jag gjort åtta midsommarkransar, åkt o handlat lite mer, hämtat en bakform och så hem och göra morgonens efterätt.. Marinera allt kött & kyckling, skalat 2,5 kilo räkor, skrubbat 5 kilo potatis & diskat o fixat i köket har jag glömt något? Juste, Med Noel hängandes i famnen.. Ibland kan jag faktiskt skryta med att jag är en jävla superwomen & mamma.. 

Herregud, försöker komma ner i varv men vill  bara ha morgon o få fixa ännu mer.. Noel vägrade sova som varje kväll så mitt i all stress så satt jag inne hos honom 45 minuter också.. Har tänkt att jag inte orkar med två barn än, men hallå det skulle ju va lätt som en plätt, är inte ens trött och känner mig inte ens lite stressad! Men så är det ju bara midsommar 1 gång om året också! 

Glad midsommar! 


















Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0