Torsdag.

Redan torsdag, och nu återstår jobb resten av veckan och jag känner mig inte alls pigg.. Men det är bara kämpa på sen är jag ledig i två hela veckor, sen jobbar jag två hela veckor och sen ledig igen.. Vill verkligen åka iväg men har ju så mycket med huset som ska göras.. Men någon resa ska vi iaf unna oss.. Sen ska vi ju utomlands i vinter om vi hittar en bra resa bara.. 

Nu har vi iaf bestämt en helt ny färg, dom här färgerna går ena åt grönt o den andra åt blått så nu blir det en ren grå färg.. Mitt emellan ljus&mörk! 

Igår hade vi iaf en mysdag, var ute på smultronjakt och plockade blommor! Sen kom pappan hem o vände, han åkte o kollade på lite bilar med basse o sen var det något på Inter sport.. När lilleman somnade hade vi myskväll deluxe, skulle se en film men funkade inte så vi började kolla på serien orange is the New black, vet inte vad jag tycker än riktigt.. Ikväll är det inventering. 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0