Alive.

Nu har vi internet & jag behöver inte springa ner till soptunnan för att kunna kolla instagram, det har varit rätt skönt att vara utan mobil i flera timmar men man missar ju så mycket och tar så sjukt lång tid att kolla igenom allt. Så nä det är inget för mig.. Imorse vaknade Norl halv åtta, vi myste i soffan till Karlsson på taket och så somnade han så jag passade på att sova jag med.. Har möblerat om i Noels rum och sen kom mamma o pappa hit med massa grus till infarten , vi har rökt som sjutton som alltid och dom åkte till tippen med massa slit, sååååå glad att vi har dom! Bästa! och imorgon tapetsera pappa sista rummet för ikväll blev alla plattor klara, ska bara fogas! Det blev så jäkla jäkla snyggt!! 
Har satt upp gardinstänger i vardagsrummet & i Noels rum och hans sänghimmel till myshörnan, alltså skulle kunna sova i myshörnan, den blev så Perfekt! Beställde hem lite nya kuddar till den ikväll också! Fick en helt fantastisk bukett blommor av min fästman ikväll, mina två favorit blommor! In lOve! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0