Effektiv dag.

 Ingen dag är långtråkig just nu, det finns alltid saker som måste göras, efter BVC imorse åkte mamma och vi ut till huset, grundade alla fönster..  Och målade valven en gång till.. Sen ikväll har fabians pappa målat klart ytterdörrens insida, utsidan tar vi i sommar när vi målar om huset.. Jag målade alla fönster med slut målningen, maskade och grundade alla fönster, salningar & foder i vardagsrummet! Fabian har gjort klart för att sätta upp panel vägg. Så imorgon ska jag dit o måla allt en sista gång sen är all målning klart.. Dörren i tvättstugan, men det känns inte som prio..  Så i helgen börjar vi tapetsera lite smått i väntan på golven som kommer på tisdag. 
 
Börjar se ljuset i den mörka tunneln nu.. 
Hoppas mamma hittar allt jag vill ha från Ullared & sen vill jag bara få shoppa inredning & blommor.. Kliar i fingrarna nu.. 
 
Imorgon ska vi åka buss, hör o häpna.. hatar att kära växel bil o vi har bara fabians bil nu o långa sträckor nä tack.. Så imorgon blir det till o ställa klockan o väcka Noel, det händer inte så ofta precis.. Ska gå upp vid halv sex typ !! Blä! 
Men ska bli urmysigt o träffa mikey o VIP shoppa lite!! här kommer lite före & efter bilder. 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0