Friday im in love.

Totalt slut, hade bestämt mig för o göra popcorn och se filmen " Mig äger ingen" när Fab kom från huset men la mig i sängen o hoppas få sova bättre inatt, halsbrännan är INTE bättre köpte iaf tabletter mot det idag så i 7 dagar ska jag äta så får vi se.. Jag och Noel åkte ut till huset vid elva, han sov i bilen i två timmar och jag dammmsög, rensade och kastade i hela huset.. Sen åkte vi o hämtade pappan hemma, iväg o köpte foder och lite annat.. Beställde golvsocklar och imorgon ska vi hämta taklister.. Så jag har grundat 85 meter foder, i grodnivå så min rygg säger tack&bock iKväll.. Fabian & hans bror har satt upp panelväggen i sovrummet och satt in alla dörrkarmar och dörrar.. Kapat ner alla karmar har dom fått göra också, sjukt vad mycket jobb det är med allting som man inte hade någon aning om.. Det börjar likna ett hem nu! Vi ska dit imorgon igen, men på söndag jobbar jag.. Fick va ledig då med men behöver jobba också! Nä tackar för mig nu! Godnatt! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0