Goodnight sweetheart.

Ja, jag skulle ha kunnat somna för länge sen men fixat med lite saker.. Imorgon får jag hämta min bil, som jag saknat den!! Tror hela familjen har saknat den faktiskt.. Jag fick sladd i vintras och träffade en lyktstolpe, ingen rolig historia alls men huvudsaken var ju att vi klarade oss och det gjorde vi mer än bra.. Fabian har iaf lagt in golvet klart i ett sovrum, det är såååå snyggt!! Mycket mörkare än vad vi trott, men det kommer bryta av fint mot allt det i vita som blir! I dagsljus är det väldigt mycket ljusare o brunare också.. Noel har för första gången fått krypa i huset, ja i rummet vi la golv o det va så kul, tänk vad han kan krypa runt runt sen! Imorgon är det onsdag, och jag vill bara ha fredag.. Konstigt det där. Nä nu kommer John Blund! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0