Jobblördag.

Rätt lugn dag på jobbet, en del tulpanbuketter och mycket växthus.. Fick va ledig imorgon så vi kan jobba i huset, är så lungt ändå just nu.. åkte hem efter jobbet o hämtade Noel, hade gått jätte bra med farmor.. Sen sov han i bilen i typ 2 timmar, alla dörrar är grundade, och alla karmar, foder och salningar.. Helt sjukt stor skillnad, ni får se själva på bilderna, fönstrena och dörren är alltså inte målat och är det gula! Helt sjukt hur gult allt var/är, har även slipat alla fönsterbänkar så dom blir släta o fina. Imorgon ska jag börja måla fönstrena, och fabian spruta med den slutgiltiga färgen på dörrarna. Får se hur mycket vi hinner, sen blev vi bjuden på dagskryssning av mina föräldrar, pappa har fyllt år så ska åka 3-8 och äta osv. Skönt o komma iväg en liten stund! 
 
Vi kom hem sent från huset o handlade o lagade tapas och åt till mellon!! Skulle kanske gått ut o Paulina har skrivit massa sms att jag ska komma men vi fick äntligen Noel att somna nyss och är helt slut.. Lite sugen är jag ju, men helt nykter vid elva.. Näää! Next time! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0