Lördag.

& så är lördagen över, redan söndag imorgon.. Vill bara att tiden slutar gå så fort nu. Skrämmande.. Vi åkte ut till huset tidigt imorse när Noel vaknade o vi hade ätit frukost.. Målat klart alla foder, alla taklister, dammsugit, skurat o putsat fönster i alla sovrum som nu är helt klara, i vårt sovrum ska taklister upp bara.. Sen hämtade fabian Noels farmor lagom till han vaknade så hon har haft honom så vi har kunnat jobba.. Sen åkte jag o mötte pappa vid lägenheten och packade ett helt flyttlass, helt slut i benen o ryggen ikväll efter 21 flyttkartonger o massa annat, men fort gick det o sen ut o packa in allt.. Kastade massa skit och pappa styrde lite på tomten.. Var så ivrig så började packa upp Noels saker.. Om jag är lycklig, det är så fint så fint alltihop!!! 
 
Imorgon åker vi nog till Uppsala, och sen huset också såklart.. Nu tänker jag sova, medans mannen spelar tv spel.. Jag har målat ett lager på stolarna igen o åh vad fint o bra det blir!! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0