Pustar ut.

Har äntligen landat i sängen, vi körde på för fullt ikväll, fick hjälpa till att lägga golv och det var skit kul.. Mitt allt kommer min fina familj och knackar på för att hjälpa oss & lillebror för att va barnvakt.. Så underbara! Dom tapetserade nästan klart hela vardagsrummet & jag o fabian la klart golvet i sista sovrummet och sen hela hall korridoren, det ljusa golvet är to die for & vi kände lite att vi kanske skulle haft samma överallt men det kan nog ändå bli väldigt snyggt med något som bryter av mot allt annat vitt.. 
 
Imorgon när Noel ska sova tänkte jag tömma balkongen helt och sen åka till huset o städa o göra plats för massa saker.. Sen hem en stund innan vi ska ut igen! Men åh vad bra allt känns just nu!! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0