Skitsnö.

Vill vara possetiv men den här snön alltså, och plus min jäkla bajs hals? Det blir bara värre tycker jag och läkaren trodde knappt hag skulle känna något idag om jag fick rätt medicin.. Så kanske är fel då? Har dessutom ännu ondare i örat nu o det såg ju jätte fint ut! Blä vad trött jag är på det här.. Vi åkte till pappans jobb o hälsade på en snabbis eftersom jag åkt hemifrån 1 timme för tidigt.. Sen hade vi myspys dag med bästisarna i sandra, nelli & Johans nya hus .. Så mysigt o fint!! Sen pkte vi till huset o min mamma  o pappa kom o tapetserade klart Noels rum så nu är det kök o hall kvar bara.. Fabian o hans bror hag kopplat o dragit el o antennkablar och börjat med panelväggen, jag o fabian gjorde det sista en planka kvar som killarna gör imorgon.. Jag har fyllt i alla spikhål på fodren så imorgon kan jag börja måla! Vi har kört fast lite vig huset idag allihopa o vi har puttat & skrattat haha. Nu har vi äntligen kommit hem och ska soVa!! Godnatt! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0