Solen?

Tji fick jag, solen försvann & stormen kom.. Vi åt våffel frukost o Noel har fått pröva mjölk, jätte gott tycker han så ska väl börja med mjölk protein lite smått nu varje dag! 
 
Sen packade vi oss iväg, Noel somnade i bilen vid tio, jag kastade massa sopor, bärde ut massa krukor som ska till huset, tankade bilen, pantade burkar, bytte en present, bytte Noels nya jacka som dragkedjan gått sönder på & handlade mat.. Noel sover fortfarande och jag skulle åkt till huset men väntar hemma på fab istället! Noel borde vakna när som helst, 2 och en halv timme brukar inte hända.. 
 
Tönkte visa lite av Noels presenter, stora kalaset är ju inte förns i april o till det ska jag köpa dom underbara väskorna från Elsas hem!
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0