Foto familj.

Jag vet att jag aldrig visar några fotograferingar här, det glöms bort.. Men i söndags fotade jag miliams dop, kyrkor har inte ett ultimat ljus o jag får alltid väldigt stor prestationsångest, men många bilder Blev så fina! Jag finns på instagram " photobyizabella " men efter dopet fotade jag även några bilder på familjen ute, som jag måste visa! 

Marika lärde jag känna i sjuan, vi har haft en massa roliga år tillsammans och hon är person jag ofta beundrar.. Hennes fina lilla familj har kämpat sig igenom en hel del saker som jag tror att dom flesta aldrig skulle klara, men dom klarar det! Och titta på dom här bilderna, den här kärleken. Mitt hjärta smälter! 




Kommentarer
Postat av: Marika

❤️❤️❤️

2014-11-11 @ 14:36:45
Postat av: Anonym

Verkligen kärlek. Du lyckas verkligen med att fånga dom där perfekta ögonblicket. Jätte duktig.

2014-11-11 @ 23:55:18

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0