Friday

Fredag redan, var ledig igår eftersom Mikaela skulle komma men hon blev sjuk.. Så jag fick tid för att städa.. Väldigt behövligt, mitt i städandet upptäcker jag mögel på en golvsockel & när fabians pappa kom med vår lagade bil så konstaterade han att det är en vattenläcka från badrummet, så lite senare kom rörmokare och nu väntar vi på besiktningsmän som ska riva upp o kolla hur farligt det är.. Det känns såklart inte alls kul, o för en stund ville jag gräva ner mig men vad hjälper det.. Nu blir det ett nytt badrum på lilla toan först istället! Sen på kvällen åkte vi o storhandlade, så härligt med fyllda kyl & frysar! Massa frukt! Sen kikade vi SOA! 
 
Noel och jag har badat på morgonen och snart ska vi klä på oss inför dagis & jag ska på Lundmyr outleten, sen hämta plutten och åka till thuns med mormor.. Ikväll har pappan borta match och vi stannar i rånäs o äter middag hos faster! 
 
Ha en fin dag!! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0