Lördag

Lördag, den här helgen började jätte bra! Hade en jätte mysig dag igår o sen en toppen kväll hos faster, så himla god mat.. Noel som somnar halv åtta varje kväll va helt slut halv tio så då åkte vi hem o han somnade direkt i bilen, sen sov vi vidare i sängen.. Pappan va hemma efter elva nån gång, han gjorde 5 mål! Idag började jag jobba 9, vi gick upp 5 över åtta så lite stressigt.. Dagen har gått jätte fort, gjorde bla en krans till håret och massa mer.. Sen skulle vi ju åkt på kalas men fabians hockey går ju alltid före o jag orkade inte åka själv så både ikväll och imorgon kväll är jag och Noel själva, det är vi ju iprincip jämnt men ändå.. Nä vilket skit inlägg, men ibland önskar jag verkligen att han spelade nånting annat än hockey, det tar liksom så mycket tid hela tiden.. Jag skulle aldrig hinna träna.. Men men, jag valde ju honom & visste ju hur mycket tid hockey tar trots allt. Men vi har en riktig mys kväll, vi har delat på en pizza, bokstavligen, hälften hälften 🙈 och så kollat vi på film.. Carolina ville ses men jag är döds trött redan.. Kommer nog lägga oss väldigt tidigt ikväll hoppas jag Noel håller med om, börjar jobba 9 imorgon igen.. Fab kommer väl hem framåt natten efter träning och middag med laget.. Imorgon har han match så får se om vi kikar en liten stund iaf! Noel vill ju gärna springa runt överallt där inne 🙈
 
 Kan inte lägga in bilder så roligare än såhär blir det inte ! 😴
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0