Tisdag!!

Tisdag & önskar att det var onsdag, imorse blev det bråttom igen så några minuter sena till dagis.. Igår hann vi mysa hela familjen, sen kom mamma o åt och hade present med till Noel, Visar sen.. Sen åkte mamma o jag o fixade ögonen, så skönt att vakna imorse o slippa sminka sig.. När jag kom hem vid åtta sov Noel så vi hade myskväll, inte ofta bara vi kan ligga i soffan o mysa, fabian kommer hem så sent från träningen oftast o sen går han upp kvart över fyra.. Så dom gångerna är ju guld värda såklart.. Ska sluta lite tidigare idag så jag hinner handla det sista inför resan, mycket som ska med när man har barn.. Och ikväll är det ju inventering, inte jätte taggad kanske men brukar flyta på bra när man väl börjat.. Måste hinna färga håret, klippa Fab & farfar också innan vi åker, tvätta och städa huset.. Ett måste när man åker iväg!  Måste ju packa också 🙈 igår för första gången på typ ett halv år, låg Noel helt stilla när jag tog kort på honom, väldigt lycklig foto tokig mamma! Försöker komma på bra knep till fina höstbilder utan att han springer iväg.. Får se om jag lyckas! 
 
 
Blev aldrig publicerat så fortsätter här, Noel blev jätte ledsen när jag åkte ikväll till inventeringen, så jobbigt att behöva gå då.. Men måste ju.. Gick iaf jätte bra, helt sjukt jobbigt för huvudet haha! Åkte o handlade det sista inför resan, shit vad fort det går o handla utan en 1,5 åring haha! Sen skulle jag göra en fet räkmacka men köpte de godaste äpplena jag någonsin ätit o blev proppmätt på äpplet haha! Får väl bli imorgon.. Imorgon ska vi fira Fabs mamma med basse o Carolina!
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0