Mio min Mio

Den här killen börjar bli såå himla stor.. Det är så himla svårt o förstå men så fort man träffar en yngre bebis är det ju så uppenbart, jag har ju längtat efter 4:e månaden cirka, då börjar liksom den bästa tiden enligt mig, men alltså tidpunkten när man får ta hem sitt barn, lära känna det, ha det tätt intill sig.. Jag är långt ifrån klar med det, enligt ett test ska vi få fyra grabbar så Jaa vem vet.. 

Jag saknar min mage, jag saknar sparkarna, jag saknar allt som har med graviditet och bebisar att göra o ändå har jag en pyttebebis? 

Stackars fabian, han vet nog inte vad han gett sig in på som valde mig hihi.  

Vi har hängt i harängen ikväll med basse o Carolina hos farfar, grillat o så film.. Nu ligger vi o väntar på att nya & den allra sista Johan falk filmen ska släppas på iTunes.. Då köper vi den o bänkar oss framför tv. Ihhh, får gåshud när jag tänker på den!! 



Hur är det här ens möjligt liksom?? 😭😭😭😭😭 STANNA TIDEN!




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0