Dan före dopparedan!✨🎄🎅🏻

Imorgon är det julafton, är det inte helt galet? Jag kommer förmodligen vara helt slut efter morgondagen, vågar inte tänka på hur många julklappar killarna har som ligger o väntar under granen, vi är redan i rånäs o har redan firat lite jul med min mormor & storebror o hans familj då dom är påväg till Åmål nu.. Så killarna har redan fått lite julklappar o gissar att det ligger ett 30 tal till dom kvar, jag har lyckats slå in 57 julklappar iår, plus 12 till julklappsspelet, det är lite min grej.. Det bästa med julen men det är ju liiiite jobbigt också haha.. Vi har spelat Bingolotto såklart, 2 nyårslotter jippi! Imorgon ska det bakas o fixas o nästa jul väntar! Hoppas ni får en riktigt fin jul!




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0