Lördag!

Igår kom Mikaela & hennes mamma o små bebisarna, ja vilde är ju visserligen nästan lika gammal som Mio men ändå.. Jag fotade dom o när dom åkte somnade Mio o jag bakade julgodis.

Sen åkte pappan på match o Emma kom, vi åt thai, drack alkoholfria drinkar & myste till idol finalen barnen gick typ bananas iofs mem mys vare ändå. Sen åkte hon vid elva nångång o killarna stupade i säng! Sen kom pappan hem vid halv ett kanske o vi kikade lite program innan sängen.

Noel väckte mig halv tio imorse o vi låg i sängen länge hela familjen ! Sen kom ett par o kikade på vårat hus o sen åkte vi till rånäs & på kalas hos mina kusiner som fyllt o fyller år! Nu har de flesta åkt hem efter med andra ord men grabbarna hoppade precis in i bastun så jag blir nog kvar här ett bra tag.. 

Imorgon har vi inga planer mer än adventsbjudning hos Jens, Angelica & Alvar! Andra advent liksom o när jag körde hem mamma o Jim ikväll var det 11 grader?  Så tråkigt!! Vill ha lite snö, iaf frostiga dagar! 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0