Måndag

Ja, helgen sa swish! 

Jag jobbade i lördags som sagt & det var både kul o mycket folk.. Såklart längtade jag hem en massa också, önskar verkligen att det fanns en stopp knapp o så fick man leva utan måsten, åldring & jobb ett tag. 

Igår lämnade vi Noel med morfar & tog med mormorn till Uppsala, vi beställde vårt kök!!!!!!! Bla! Läs LYCKA! 

Och köpte en del julklappar till julklappsspelet.. Sen middag med alla i rånäs & vi åkte hem vid nio nån gång och kom hem till snööö, vi har mycket mer än i Norrtälje o jag är sååå himla glad för det, vi klädde på oss och gock ut direkt imorse när vi myst färdigt allihopa i våran säng.. Det är verkligen så tomt när barnen sover i sina egna rum o det va flera veckor sen vi flyttade över Mio till oss när han vaknat så därför är Morgonmyset obligatoriskt. 

Sen gick vi in o drack varm choklad & tände en brasa, och när Mio sovit gick vi ut igen o då passads jag såklart på att ta några kort, finner knappt några ord! Alltså lååååt snön stanna nu, det är liksom för fint ute nu. Jag är LYCKLIG!! 

Lycklig över vädret, mina barn, min kille, vårt hus, vårt nya kök, vår amilj, våra vänner! ALLT. Såå skönt att få känna så! 

Imorgon kommer Carolina & Wilma o brunchar & så ska vi fixa julkorten som kom idag så vi kan lägga dom på lådan imorgon.. Pappan har bortamatch i Nynäshamn så han ser vi inte röken av! 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0