Att klaga.

Jag vill absolut INTE vara den som klagar över en graviditet, och jag förstår dom som håller med o tycker att man ska vara tacksam.. Och tro mig, jag är sååå tacksam. Men att gå från världens bästa första graviditet, till typ den sämsta är inte jätte kul.. Jag kan inte göra nånting i princip utan att få ont, idag gick jag o Noel ut för o skotta snö ingen tung eller några jätte mängder, men när jag sen la Noel så ville jag typ gråta tills någon kom o hjälpte mig, kom knappt ur sängen, kunde inte vrida mig & nu sitter jag med hemsk värk.. Och så kollar jag ut en timme senare & ännu mer snö har kommit igen?? Det var ju inte så otippat men ja så känslig är jag just nu. 

Men som sagt jag är tacksam, även om det inte är så kul jämnt.. Hoppas hoppas jag får njuta av den här sista tiden också. 




Kommentarer
Postat av: Anonym

De som inte förstår & tycker att graviditeter inte är en sjukdom har nog aldrig varit gravida & har dom det borde dom ha ett nackskott! Klaga på :)

2015-01-12 @ 10:00:36

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0